Bar z tarasem widokowym jako miejsce na event firmowy

Organizacja konferencji lub eventu firmowego stanowi duże wyzwanie. Głównym zadaniem organizatorów jest wybór właściwego miejsca, w którym odbędzie się dane wydarzenie. Warto postawić na obiekt, który dysponuje salami o odpowiedniej wielkości (pomieszczą się tu wszyscy uczestnicy) oraz zapleczu technologicznym. Gdzie zorganizować dobry event firmowy w Gdańsku?

Gdzie warto zorganizować event firmowy? Charakterystyka potencjalnych miejsc

Impreza firmowa to wspólne spędzenie wieczoru lub popołudnia przez wszystkich pracowników firmy. We wcześniejszych godzinach mogą oni zjeść obiad lub raczyć się drobnym poczęstunkiem. Wieczorom najczęściej towarzyszy alkohol (w umiarkowanych ilościach).

Event firmowy powinien się czymś wyróżniać – tak, aby wszyscy uczestnicy dobrze go zapamiętali. Ciekawym pomysłem jest zorganizowanie go przy barze na tarasie widokowym, skąd rozciąga się niezapomniany widok na piękną Gdańską Starówkę. Warto zwrócić także uwagę na dobre jedzenie oraz napoje – pyszna kuchnia oraz oryginalne, autorskie koktajle to podstawa dobrego spotkania. Owe wymagania spełnia ROOF TOP by SASSY, gdzie goście mogą rozkoszować się widokiem miasta z tarasu widokowego, a także spróbować włoskiego jedzenia. Restauracja dysponuje dość dużą liczbą miejsc – bezproblemowo pomieszczą się tutaj pracownicy każdego firmowego eventu (wystarczy tylko uprzednio zarezerwować stoliki).

Czym charakteryzuje się dobry event firmowy?

Event firmowy to nie tylko zaprezentowanie działań marketingowych przedsiębiorstwa na najbliższe miesiące, planowanych inwestycji i projektów, ale i integracja. Spędzenie czasu z innymi współpracownikami, wspólne zjedzenie posiłku i wypicie alkoholu z pewnością pozwoli się lepiej poznać i zacieśnić więzi – dobre relacje wpływają na przyjemną atmosferę w pracy, a to z kolei przedkłada się na efektywność podejmowanych działań zawodowych. Organizatorzy (zazwyczaj właściciele przedsiębiorstwa) muszą jednak dokładnie przemyśleć przebieg eventu. Nie ukrywajmy, że ujawnienie kwestii organizacyjnych i marketingowych to bardzo ważne zadanie. Obecnie coraz więcej agencji reklamowych i marketingowych decyduje się na eventy firmowe w formie online – taka opcja jest opłacalna budżetowo i logistycznie, jednak nie pozwala na zacieśnienie więzi między pracownikami.

Konferencja różni się nieco od eventu firmowego. Przede wszystkim ma charakter oficjalny. Omawia się na niej głównie kwestie organizacyjne, uwzględnia wykłady prelegentów, przerwy na obiad i kawę. Ważny jest cel spotkania.