Kategorie: Artykuły

Budowa stoisk targowych – o czym należy pamiętać?

Targi branżowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów, aby dotrzeć z ofertą do klienta. Prezentacja oferty powinna odbywać się w przyjaznej i miłej atmosferze. Niebagatelne wpływ na ten efekt ma ciekawie zaprojektowane i zbudowane stoisko. O czym więc pamiętać i na co zwrócić uwagę podczas jego przygotowywania? Podpowiadamy.

Zabudowa modułowa i projekt indywidualny

Zanim zdecydujemy się na zakup projektu i zlecenie budowy unikatowego stoiska targowego należy zastanowić się nad potrzebami oraz możliwościami finansowymi naszej firmy. Jeśli chcemy wyróżniać się na tle konkurencji, ale zależy nam na tym, aby budżet reklamowy był w jak największym stopniu ograniczony to ciekawym rozwiązaniem są rozwiązania modułowe. Poszczególne elementy można nabyć osobno i jeśli pojawiają się większe potrzeby to nic nie stoi na przeszkodzie, aby przyłączyć je do pierwotnego konceptu.

Alternatywną opcją jest projekt indywidualny. Jest tworzony pod określoną przestrzeń na konkretnych targach, więc w przypadku zmiany lokalizacji konieczne może być kosztowne jego dostosowanie pod nowe wymagania przestrzenne. Jednak zasadniczą zaletą tego rozwiązania jest to, że łatwo stworzyć jedną, spójną i unikatową całość, która może wywołać duże zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Zwłaszcza duże przedsiębiorstwa bardzo chętnie korzystają z możliwości indywidualnych projektów, ponieważ mogą dopasować kształt, wielkość i wygląd poszczególnych elementów do konkretnej branży lub produktu, który chcą wyróżnić. Zarówno przy małych, jak i dużych projektach warto korzystać z pomysłów sprawdzonych firm, takich jak na przykład https://exposystemy.pl.

O czym pamiętać planując budowę stoiska?

Stoisko targowe stanowi wizytówkę firmową, więc należy poświęcić wystarczającą ilość czasu, aby przygotować spójną i przemyślaną koncepcję. Jeśli dysponujemy odpowiednią przestrzenią to warto wydzielić w nim przynajmniej dwie strefy, które należy osobno zaprojektować. Głównym elementem powinna być przestrzeń informacyjna. Znajdą się tam materiały reklamowe, ulotki, katalogi, plakaty i podarunki dla gości.

Druga strefa powinna być przeznaczona na bezpośredni kontakt z klientem. Mogą tam znaleźć się wygodne krzesła lub fotele albo leżaki z nadrukiem reklamowym. W tym przypadku ważne jest to, aby potencjalny zainteresowany otrzymał odpowiedzi na swoje wszystkie pytania.

Trzecia przestrzeń powinna być wydzielona dla osób, które są zainteresowane podpisaniem umowy na usługi lub bezpośrednim zakupem produktów. Może znaleźć się tam niewielka ścianka działowa, która powinna zaoferować odpowiednią dozę prywatności.

Podziel się

Wcześniejsze

Dlaczego warto wytrenować psa?

W dzisiejszym społeczeństwie psy często są postrzegane jako pełnoprawni członkowie rodziny, a nie tylko zwierzęta…

8 maja 2024

Jakie zalety mają ceramiczne noże kuchenne?

W kuchni, wybór odpowiednich narzędzi jest kluczowy dla wygody, efektywności i bezpieczeństwa podczas gotowania. Wśród…

7 maja 2024

Jak zaplanować spedycję cysternami spożywczymi?

W branży transportowej, przewóz płynnych produktów spożywczych wymaga szczególnie dokładnego planowania i realizacji. Transport tego…

6 maja 2024

Montaż węzłów cieplnych – dlaczego warto powierzyć profesjonalistom?

W miarę rosnącej świadomości ekologicznej oraz wzrostu kosztów energii, coraz większą uwagę poświęca się efektywności…

30 kwietnia 2024

Czym powinien wyróżniać się atrakcyjny hotel?

W dzisiejszym dynamicznym świecie podróży, atrakcyjność hotelu nie ogranicza się już wyłącznie do komfortu łóżka…

29 kwietnia 2024

Jakie są różnice między najmem mieszkań na krótki i długi okres?

Rynek wynajmu mieszkań dynamicznie się zmienia, a kluczowym aspektem, który warto rozważyć przed podjęciem decyzji,…

26 kwietnia 2024