Na spotkaniach biznesowych należy wyglądać elegancko, profesjonalnie i schludnie. Makijaż i stylizacja na którą się zdecydujemy może mieć duży wpływ na to jak, będziemy postrzegani przez rozmówcę i czy negocjacje zakończą się sukcesem. Aby wywrzeć na nowym kontrahencie jak najlepsze wrażenie, warto pamiętać o pewnych zasadach. Jakich? Podpowiadamy.
Dress code w biznesie — jakie reguły obowiązują?
W biznesowych stylizacjach prym wiodą stonowane kolory i proste kroje. Pożądane odcienie to czerń, granat i szarość. Spódnica zawsze powinna zakrywać kolana, a spodnie nie powinny opinać ciała, ani posiadać szerokich nogawek. Bluzki z kolei nie mogą mieć żadnych aplikacji. Obuwie musi zakrywać palce.
Stylizacja biznesowa z sukienką
Mała czarna to klasyk, jeśli chodzi o ubiór biznesowy. Podkreśla oficjalny charakter spotkania, zwłaszcza jeżeli jest zestawiona z odpowiednią biżuterią i delikatnym kobiecym zapachem takim jak perfumy la vie est belle. Należy jednak unikać modeli o obcisłym kroju, z głębokim dekoltem i odkrytymi ramionami.
Najlepiej postawić na rozkloszowane, ołówkowe lub trapezowe modele w odcieniu głębokiej czerni. Warto wybrać sukienkę z gładkiej, mięsistej tkaniny. Jej rękawy powinny mieć długość 3/4 lub sięgać do nadgarstków. Dekolt z kolei najlepiej jeżeli jest okrągły lub kształcie płytkiego trójkąta.
Garnitur damski na spotkania biznesowe
Garnitur damski powinna posiadać każda kobieta, która z jednej strony śledzi modę, a z drugiej często uczestniczy w spotkaniach biznesowych. Dobrze skrojony żakiet i szykowne spodnie w kant to duet, który sprawdza się zawsze. Nie tylko w pracy, ale też podczas ważnych egzaminów, czy rozmów rekrutacyjnych.
Niekwestionowanym synonimem klasy jest czerń, ale można tutaj postawić również na granat, bordo, beż, a także karmel. Podczas wyboru konkretnego modelu, warto zwrócić uwagę również na fasony w kratę, które sprawdzą się zwłaszcza na mniej formalnych spotkaniach.
Perfumy damskie jako uzupełnienie stylizacji na spotkania biznesowe
Niezwykle istotnym elementem, który dopełnia każdą stylizację i nadaje jej wyjątkowego charakteru, są perfumy damskie. Warto postawić na delikatne, kwiatowe kompozycje, które nie przytłoczą naszego rozmówcy, takie jak Lancome la vie est belle, które łączą pikantny, orientalny zapach z nutą słodkości.
Makijaż biznesowy — dobry rozświetlający podkład
W stylizacjach biznesowych ważny jest nienaganny wygląd. Ta sama zasada dotyczy makijażu. Z tego powodu wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia warto przykryć rozświetlającym podkładem lancome teint miracle, który pięknie wyrównuje koloryt i nadaje cerze naturalnego blasku.
Wybierając podkład do makijażu biznesowego, warto stawiać na produkty o długotrwałej formule, które doskonale utrzymują się na skórze przez wiele godzin i nie wymagają poprawek w ciągu dnia. Aby wyglądać profesjonalnie należy zwrócić szczególną uwagę na to czy jego odcień jest dopasowany do naszego koloru cery.
Makijaż biznesowy — delikatnie podkreślone oczy i usta
W makijażu biznesowym należy delikatnie zaakcentować kolor i kształt brwi kredką lub pomadą. Z kolei na powiekach najlepiej sprawdzą się cienie o 2-3 tony ciemniejsze niż skóra. Warto postawić również na precyzyjną kreskę tuż nad linią rzęs wykonaną miękką, czarną kredką lub eyelinerem. Całość make-upu oka zwieńcza mascara.
W makijażu ust należy postawić na matowe pomadki w kolorze nude lub bezbarwny błyszczyk, który jedynie delikatnie podkreśli usta. Nie powinno się w takim przypadku stosować mocnych kolorów, takich jak czerwień, czy fuksja.
Leave a Reply