Jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych są parasole. Warto jednak przemyśleć przebieg kampanii reklamowej danej firmy.
Na co należy zwrócić uwagę kupując parasole z logo?
W pierwszej kolejności warto zastanowić się nad tym czy parasole mają być dobrej jakości. Im lepsza jakość danego produktu tym cena będzie wyższa. Nie każdy może sobie na to pozwolić. Czasami korzystniej jest kupić więcej przedmiotów w niższej cenie. Warto pamiętać jednak o tym, że będzie się to przekładać na jakość produktów. Kolejnym aspektem na który należy zwrócić uwagę jest sama budowa parasola. Można zakupić parasole składane bądź też nie rozkładane. Wszystko zależne jest tutaj od poszczególnych preferencji danej osoby.
Rączka parasola ma również spore znaczenie. Wybierając drewnianą trzeba się liczyć z dodatkowymi kosztami. Przy tym warto zwrócić uwagę, że przy mniejszych zamówieniach warto wybierać tylko produkty wysokiej klasy. Ma on być w końcu kojarzone z daną firmą i stanowić jej reklamę. Tym samym więc powinien on być dobrej klasy.
W wielu przypadkach kolorystyka poszczególnych przedmiotów ma spore znaczenie. W praktyce oznacza to, że tak naprawdę parasole reklamowe z nadrukiem – https://oznakowane.com/oferta/torby-i-podroze/parasole-reklamowe-z-nadrukiem kupowane są poprzez skojarzenia z daną firmą. Przykładowo jeżeli firma ma białe logo to najczęściej wybierane są parasole o kolorze niebieskim bądź czarnym. Taki dobór kolorystyki sprawia, że logo jest zdecydowanie bardziej widoczne.
Jak kształtują się ceny?
W przypadku nieco gorszych jakościowo produktów ceny poszczególnych parasoli kształtują się już od około 20 złotych. Warto zwrócić uwagę na to, że tak naprawdę cena ta liczona jest z logo czy innym nadrukiem znajdującym się na parasolu. Wydaje się ona być ceną przystępną, niemniej warto pamiętać o tym, że zawsze istnieje negocjacja cenowa w przypadku kiedy okazuje się, że będzie złożone większe zamówienie.
Hurtowe zamówienia zawsze powodują obniżenie ceny. Jest to korzystne zarówno dla firmy produkującej parasole reklamowe z nadrukiem, jak również dla samego klienta. W pierwszym przypadku producent ma zapewnioną pracę na dłuższy okres czasu, w drugim zaś okazuje się, że klient może zyskać poprzez zniwelowanie ceny jednostkowego produktu. Można więc powiedzieć, że obie strony są zadowolone z takiego obrotu sprawy.
Podpisanie właściwej umowy
Bezpieczeństwo obydwu stronom transakcji zapewnia zawsze podpisanie umowy na produkcję danego gadżetu reklamowego. Podpisując umowę obie strony określają jej warunki. Mają przy tym pewność, że muszą wywiązać się z tej umowy pod groźbą kary pieniężnej.
Leave a Reply